<a href=

חדשות האתר- מוצר הקלטה בדיסק או קי   | לזיהוי שיחה חסומה התקשר עכשיו 0545407607 | עט מקליט ומצלם | לחוקר פרטי שלח SMS עם הקוד 4085 לטלפון 0545407607| חדש- מכשיר הקלטה בדיסק או קי | צילום וידאו מוסווה בקופסת חשמל| זיהוי שיחה חסויה לשבועיים 149 שח בלבד

"פורום-חקירות"

משולחנו של החוקר הפרטי דודו גבאי

תחילת הקיץ, שנת 2012,  שעות אחר-הצהריים המאוחרות, האווירה מאד רגועה, ואני יחד עם חברה טובה ועמיתה למקצוע, יושבים בבית-קפה תל-אביבי, ברח' המלך-גורג' בת"א.

עת אנו יושבים, בעיצומה של שיחה מרתקת בנושאי עבודתנו, הבחנתי במכר טוב שלי מהעבר, בעל-רשת מרכולים, באזור בו התגוררתי בעבר בת"א, הלה לזכרני היה אדם אמיד כלכלית, נוהג במכוניות פאר, והתגורר בדירת פנטהאוז ברמת-אביב.

הבחור (שיקרא א' בסיפורינו, על-מנת שלא לחשוף את זהותו), נכנס לבית הקפה, והתיישב לבד, נראה שלא התגלח מספר ימים, בגדיו נראו מלוכלכים, ובטח הוא לא היה דומה לאותו בחור שמח, נהנתן, ושומר על לבוש הולם ומסודר.

האמת שתחילה אמרתי לעצמי שזה לא יכול להיות הבחור א', אבל הוא נראה לי כל-כך דומה, כך שהחלטתי לפנות ולשאול אותו לשמו.

ברגע שפניתי אליו, א' מיד זיהה אותי, חיבק אותי ממושכות ובמקביל אומר לי מספר פעמים, שאלוהים הפגיש בנינו שוב, וא' החל לבכות כשהוא אוחז בי.

המתנתי שיירגע, ואז ללא שאלות, סיפר כי אשתו (הזכורה לי כאישה יפה גבוהה, עם נתונים אישיים של דוגמנית, מרשימה ומטופחת), ככל הנראה, התאהבה בגבר אחר, ולמרות שהיא עדין מתגוררת בביתם המשותף, נפגשת עימו מידי יום, ואף לחשדו נסעו יחד לסוף-שבוע באילת לאחרונה.

א' טען בפני שהוא בטוח בדבריו, עוד סיפר כי עדין הוא ואשתו מנהלים אורח חיים משפחתי, ו- 2 ילדיהם הבוגרים לא ידעו דבר.

א' פנה לעזרתי, ואז סיפר כי לפני כשנה מכרו את רשת המרכולים, לטובת פתיחה של בית-קפה/מסעדה, העסק אותו רכשו נשרף כמה ימים לאחר מכן, במהלך השיפוצים, ולכן לא נפתח, ומאז מובטל וכך גם אשתו, הקשר בינהם החל להתערער, ולהערכתו אשתו החלה לעבוד כפקידה במשרד כלשהו באזור ת"א.

לאחר כשעתיים ששוחחנו, והבנתי את המצב התבקשתי על-ידי הבחור א' לבצע מעקב אחריה, החל מיום המחרת, וזאת על מנת שנוכל להתחקות אחריה, ולברר מה היא עושה באמת במשך היום, ואם יש בדבריו של א'.

למחרת בבוקר, יצאתי יחד עם צוות עיקוב "פורום חקירות", (רציתי להתרשם מאשתו של א' באופן אישי, ולבחון אותה בעיניי), בשעה 08:30 נראתה אישתו של א', יוצאת את דירת מגוריהם, יורדת אל הרחוב, בהמשך עצרה מונית ונראתה נוסעת לאזור מרכז ת"א, בשד' רוטשילד נעצרה המונית, אשתו של א' נראתה יוצאת, ופונה לעבר בניין משרדים מפואר, ונכנסה, בתוך המגדל נראתה שהיא עולה לקומה 28, ונכנסה למשרד עורכי-דין, מוכר וגדול מאד.

בשלב זה מיקמתי תצפית ישירה, על הכניסה/יציאה מהמשרד בקומה, לאחר שווידאנו שאין עוד יציאות או כניסות.

כעבור כחצי-שעה, מאחר והאישה לא יצאה, פעלנו לבצע כניסה סמויה אל תוך המשרד, על מנת לבצע סריקה ולברר מה מעשייה של האישה בתוך משרד.

תחילה לא ראינו אותה, למרות שסרקנו חדר חדר/משרד משרד, ורק ממש לפני שיצאנו החוצה מהמשרד עורכי-הדין, הבחנו בה, בתוך חדר השירות של המשרד, בבגדים אחרים, בגדי עבודה כחולים, ונראה שמבצעת עבודות ניקיון.

בשלב זה של המעקב, עדכנתי את א' במתרחש, וזה ביקש שנפסיק את המעקב, היות וככל הנראה הגענו למקום עבודתה החדש, עליו לא ידע.

לאחר שנותקה השיחה בנינו, חשתי שאיני יכול להפסיק עכשיו, משהו הפריע לי, ועל-דעת עצמי, החלטתי להמשיך במעקב ללא ידיעת הלקוח א'.

בוצעה תצפית רצופה לעבר דלת משרד עורכי-הדין, ידענו כי מדובר בכניסה או היציאה היחידה מהמשרד, ולעיתים נראתה האישה עוברת סמוך לדלת הכניסה שהיא לובשת את בגדי-העבודה.

סמוך לשעה 12:30 בצהריים, נראתה האישה, יוצאת את המשרד לבדה, לבושה בבגדיה עמם יצאה מהבית ומאופרת באופן בולט,(בשלב זה הבנתי כי האישה התאפרה בתוך המשרד, שהדבר העלה בי כבר חשד) בידיה שקיות-אשפה מלאות, עמם ירדה לקומת החניון של מגדל-המשרדים, מיד החוקרת אשר תצפתה את הכניסה למשרד, ירדה אחריה במעלית, וראתה את האישה יוצאת מחדר האשפה, ופונה לעבר רכב שחנה בחניון, רכב מסוג יגואר, (אחד מהדגמים החדישים והיוקרתיים), וממתינה לידו מספר דקות.

בינתיים  הגעתי לחניון תת-קרקעי, והמתנו לראות את אשר עומד להתרחש במקום, ממש כעבור דקה לערך, הבחנו באחד מעורכי-הדין, אשר עובדים במשרד אותו האישה ניקתה, מגיע לעבר מכונית היגואר המפוארת, פותח את הרכב, ובאופן טבעי הוא ואשתו של א' אשר המתינה ליד, נכנסו לתוך הרכב, הניע ויצאו בנסיעה לכיוון הרצליה.

אנשי "פורום חקירות", אשר היו פרוסים ביצעו סגירות, קיבלו את תיאור הרכב והחלו במעקב, במקביל אני והחוקרת הצטרפנו לצוות המעקב, למרות שהרכב הנעקב נסע במהירות רבה והתרשמנו כי בודק אם עוקבים אחריו, כעבור כ-15 דק', הנ"ל נראו נכנסים לחניון של בית דירות בהרצליה-פיתוח, בשלב זה אנו מחליטים להיכנס אחריהם רגלית, והבחנו כי הנ"ל פונים למעלית, בשל אופי הבניין, החלטנו לא לעלות עמם באותה המעלית, על-מנת שלא להעלות חשד כלשהו בקרבם.

המעלית נעצרה בקומה מספר 5, ואנו מייד עלינו אחריהם, כאשר הגענו  אל הקומה, הספקנו לראות את הדלת הדירה שפונה לכיוון מזרח, נסגרת.

מבירור שערכנו, עלה כי בדירה הנ"ל, מתגורר עורך-דין מוכר ומוערך מאד, ואף מוכר כרווק עשיר ומבוקש ע"י עלמות רבות.

החקירה הפרטית מתחילה לקבל תפנית, פעלנו לנסות ולהסריט את הזוג בתוך הדירה, במקום זיהנו כי הבניין מצולם ומוסרט 24 שע' ביממה, ע"י מצלמות אבטחה משוכללות, המכסות את רב שטח הבניין.

בנסיון צילום מחוץ לבניין, הבנו כי בשל מיקום בניין המגורים מבנהו גובהו וצורתו לא נוכל לבצע צילומים מרשיעים או בכלל לצלם, ועל-כן במצב הדברים, התרשמנו כי אישתו של א', אכן מנהלת רומן, וזכרנו כי א' סיפר שהוא חושד כי הנ"ל יצאו יחד לחופשה.

בשלב זה עדכנתי את הלקוח בממצאינו והתרשמות, עת הוא בכלל חשב כי המעקב הופסק, ובתגובה אמר כי  לא תיאר לעצמו שזה הסיפור, היה מופתע, ונראה כי כעס מאד עלייה, בשלב זה חשב אף לעשות חקירה כלכלית במחשבה שהיא עוד העלימה כספים מזמן היותם בעלי רשת מרכולים.

ביקשתי ממנו להמתין יום אחד, על-מנת לבנות תוכנית עבודה, על-מנת להסריט את הזוג יחד ב"פעילות מרשיעה".

למחרת עלה בראשי רעיון, אותו סיפרתי לחוקרים שעובדים איתי על תיק-החקירה הנדון. ולאחר מכן בנינו סיפור.

החלטנו לבצע "סקר" לדיירים במגדל המגורים בו מתגורר העורך-דין, עימו לחשדינו יש לאשתו של א' רומן, בנינו סקר בנושא רלוונטי,ודאגתי שהסקר יבוצע ע"י חוקרת מנוסה.

הסקר שנערך היה בנושאים פוליטיים, ועל-מנת לשכנע את הדיירים במגדל-המגורים להשתתף בסקר, ציינו כי כל משתתף, מצטרף להגרלה שכוללת סוף-שבוע זוגי באי רודוס ביוון, לרבות טיסות, העברות, ולינה בבית-מלון.

לאחר ביצוע הסקר במספר דירות במגדל-המגורים, חוקרת המשרד הפעילה את המסרטה הנסתרת והקישה על דלת דירתו של-עורך הדין, הצענו לו להשתתף בסקר, כמובן שציינו כי כל דיירי הבניין כמעט גם השתתפו, הלה הסכים והכניס את החוקרת לדירתו, מבלי לחשוד בה כלל.

זו ערכה עימו סקר קצר, ולאחר שסיימה רשמה את פרטיו להגרלה, ויצאה לדרכה.

כעבור כשבוע טלפנו לטלפון הנייד שקיבלנו בעת הסקר מהעו"ד, והודענו לו  כי מדברים מחברת הסקרים, ועקב השתתפותו בסקר שנערך בשבוע שעבר, זכה ב"הגרלת הסקר" בחופשת סופ"ש, באי רודוס ביוון, ושלחנו לו את פרטי משרד הנסיעות (המתואם עימנו!), על-מנת לתאם עימם את תאריכי החופשה בהם מעוניין.

כבר באותו יום יצר עורך-הדין קשר עם משרד-הנסיעות, וביקש לצאת לחופש כבר בסוף שבוע הבא,במעמד זה ביצע הזמנה, מסר את פרטיו כנוסע ואת פרטיה של אשתו של א' כנוסעת.

במקביל ביצענו הזמנה, לזוג העוקבים שלנו, ותיאמנו עבורם להתגורר בחדר צמוד במלון, אשר יעקבו אחרי הזוג הנ"ל, במהלך סוף-השבוע, החל מנמל-התעופה בן-גוריון.

כבר בנמל התעופה, הזוג הנ"ל נראה מתנשק, מתחבק, ומתגפף, כך בדיוטי-פרי, ובטיסה עצמה.

וכך יצאו חוקרי לחופשת סוף-שבוע לחקירה בחול, ותיעדו בוידאו שעות רבות של הזוג הנ"ל, עת הם מנהלים רומן אקטיבי, ללא חשש, לרבות שיזוף בעירום חלקי בשפת-הים, גיפופים, חיבוקים ונשיקות רומנטיות רבות.

הלה כל-כך חשו חופשיים, עד מצב, שנסעו יחד לעמק הפרפרים באי רודוס, ירדו מהשביל בו הולכים המבקרים, וכעבור הליכה ממושכת בעמק, פרסו להם שמיכה אותה הביאו עמם מהמלון ליד הנחל שזורם במקום, השתיים נראו נשכבים על השמיכה, החלו להתנשק ואט אט החלו מתעלסים ללא חשש, וכמובן שכל האקט הנ"ל תועד במצלמות הוידאו שלנו.

כמובן שגם באותו היום המשכנו לעקוב אחר הזוג, ועד לחזרת הצוות לארץ, פגשתי כבר באותו היום את הלקוח שלי מר א'.

ישבתי איתו במשרד, עדכנתי אותו בממצאים, וייחד צפינו בסרטים, הלקוח היה המום ופגוע, ובאותו היום, הצעתי לו לישון בביתי מחמת מצבו, וכך נשארנו בקשר, כיום הינו גרוש, ולו חברה חדשה, ומתחיל פרק שני בחייו.

המקרה המסופר הנו מקרה אמיתי.

מפאת פרטיות הלקוחות, לא פורסמו שמותיהם של הנוגעים בדבר ופרטים מזהים בכלל שונו.